fredag, mars 13, 2009

Homeward bound

Så, nu är sista föreläsningspasset klart, men kursaktiviteterna fortsätter resten av kvällen, så deltagarna uppmanades att boka hemresan till lördag morgon, vilket passade mig alldeles utmärkt, eftersom det fanns en tidig KLM-förbindelse hem på morgonen.

Som KLM ställde in. "Commercial reasons".

Efter i princip en hel dags diskussioner med resebyrån lyckades jag (inte resebyrån) sy ihop en lösning så att jag kunde vara med på nästan hela kursen, och ändå komma hem rimligt tidigt.

Så nu sitter jag på Dublins flygplats och väntar på sista planet till Heathrow, där jag får sova några timmar på flygplatshotellet, innan jag tar första morgonflyget till Köpenhamn och sedan tåget hem. Håll tummarna för mina förbindelser.

Om jag inte hade hällt en skål chicken tikka över mitt enda par byxor hade allt varit rätt OK.

Inga kommentarer:

 
MediaCreeper Creeper