torsdag, september 30, 2010

Hurra! Jag finns! ...eller?

Jag har inte gjort någon större hemlighet av att jag tycker att det är kuriöst att man som pappa flyger helt under marknadsföringsradarn. All föräldrarelaterad reklam, med mycket, mycket få undantag, vänder sig till mammor.

Men häromdagen! Coop skickade direktreklam om Änglamarks babyprodukter, adresserad till mig! Klang och jubel!

Jag öppnade försändelsen och läste om hur man som Coop-medlem får 20% rabatt på blöjor och barnmat, och så längst ner fanns det en rabattkupong... på....

...dambindor.

1 kommentar:

Björn Felten sa...

Såja, underskatta nu inte värdet av dambindor! Minns den där gången för många, många år sedan, då du bara skulle släppa en liten rökare, men så kom det ett skedblad tunt med på köpet.

Hur lycklig hade du då inte varit ifall du hade haft en bak-och-fram-vänd dambinda på dig? :)

 
MediaCreeper Creeper